AKTUALNOŚCI
GALERIE
MIEJSCA I LUDZIE

WYRÓŻNIENIA. Logo Banku Chleba wśród najlepszych znaków graficznych

DATA: 22 lipca 2015 | AUTOR: Redakcja wkaliszu.pl
    Kaliski Bank Chleba prezentował się podczas V Kaliskiego Festiwalu Smaków, fot. facebook.pl/BankChleba

    Logo kaliskiego Banku Chleba znalazło się wśród najlepszych polskich znaków graficznych. Za kilka tygodni będzie je można oglądać podczas II Ogólnopolskiej Wystawy Znaków Graficznych.

    Znak graficzny Banku Chleba zaprojektowany został przez Michała Rabiegę z agencji reklamowej „Myślisz & Masz Michał Rabiega”. - Logo przedstawia gołębia narysowanego jedną kreską, który symbolizuje zarówno darczyńców, jak i mojego tatę, który od 20 lat prowadzi kaliski Bank Chleba - mówi Robert Chwiałkowski. - Wiele razy mówi się o moim tacie, że jest twardzielem o gołębim sercu, który pomaga i wspiera potrzebujących. Ten znak doskonale wyraża jego działalność.

    II Ogólnopolska Wystawa Znaków Graficznych nawiązuje do wystawy, która miała miejsce w 1969 roku i prezentowała polskie znaki graficzne i identyfikacje wizualne z okresu 1945-1969. Logo Banku Chleba znalazło się wśród 335 najlepszych znaków graficznych, które powstały w latach 2000-2015. We wrześniu i w październiku wyróżnione znaki będzie można oglądać w Gdyni, potem od połowy listopada do końca grudnia wystawa prezentowana będzie w Warszawie, a wiosną 2016 roku - we Wrocławiu.

     

    Działający od 1994 roku kaliski Bank Chleba wśród najbardziej potrzebujących mieszkańców naszego miasta rozdał już żywność za kwotę prawie 30 mln zł. W gronie jego podopiecznych znajduje się obecnie kilkaset osób i rodzin, które wymagają regularnej pomocy żywnościowej. Szefem Banku Chleba jest Grzegorz Chwiałkowski - znany kaliski społecznik oraz samorządowiec.

    (low)

    Komentarze

    Najczęściej odwiedzane

    The browser you use is not supported by this application, probably because it lacks some critical features.
    For a better experience, please consider using this application with a supported browser.