AKTUALNOŚCI
GALERIE
MIEJSCA I LUDZIE

W RATUSZU. Nowa specjalistka ma zadbać żeby „media pisały prawdziwe informacje”

DATA: 20 marca 2018 | AUTOR: Redakcja wkaliszu.pl
    Katarzyna Zielińska

    Katarzyna Zielińska to nowa osoba w ratuszu, która ma zadbać o lepszą komunikację z mieszkańcami i o to, jak mówi, żeby „media pisały prawdziwe informacje”.

     

    Jak powiedział prezydent Grzegorz Sapiński, Katarzyna Zielińska przeprowadza obecnie audyt ratuszowego Biura Komunikacji Społecznej. Jej firma od dwóch tygodni zajmuje się usprawnieniem komunikacji z miszkańcami.

    Na pierwszym spotkaniu z dziennikarzami Zielińska zarzuciła kaliskim mediom pisanie nieprawdy. 
    - Są dwa portale i może jedno forum, które mówi i przekazuje w stu procentach prawdziwe informacje, jakie wychodzą z Urzędu Miejskiego, a chcemy o to zadbać żeby mieszkańcy takich informacji dostawali więcej, żeby w końcu na tym polu Biuro Komunikacji działało w taki sposób, żeby do mieszkańców natychmiast dochodziły prawdziwe informacje – mówi Zielińska. – Zaczniemy dbać o to, żeby po prostu media pisały prawdziwe informacje. A najpierw muszą je dostać i będziemy o to dbali, żebyście państwo bardzo szybko, bardzo dobre w skrócie otrzymywali informacje, żebyście państwo dobrze reprezentowali Urząd Miasta i dobrze komunikowali z mieszkańcami.

    Jakie Katarzyna Zielińska ma kompetencje i doświadczenie oraz w jaki sposób trafiła do ratusza - nie wiadomo. Na stronie internetowej jej firmy próżno szukać referencji czy zrealizowanych wcześniej projektów. Miasto podpisało z Zielińską dwumiesięczną umowę na mocy której pracuje ona na rzecz ratusza dwa dni w tygodniu. Dostanie za to 7 tys. zł. na rękę. 

    - Jestem osobą dość mocno związaną z Warszawą. Przez kilka lat pracowałam z jedną z największych spółek medialnych ZPR, byłam tam dyrektorem do spraw spółki finansowej, ale również tworzyłam dla nich sieć biznesową. Współpracowałam z ING, bardzo wiele lat, tworzyłam sieć i zatrudniałam pracowników. Dla sprawdzenia swojej własnej osoby i swojej firmy, czy te media społecznościowe mają aż taki duży zasięg i czy mają aż takie duże możliwości o czym się mówi na całym świecie wystartowałam w wyborach do parlamentu, w najgorszym z możliwym czasie i postawiłam sobie za zadanie, żeby wystartować z przeciwnikami, którzy są praktycznie nie do pokonania, czyli z Warszawy Śródmieścia. Proszę sobie wyobrazić, że tylko komunikując przez media społecznościowe swoją osobę i to czym ewentualnie chciałabym się zajmować jako senator otrzymałam 64 tys. głosów. Zleceń od firm, polityków, którzy chcieliby żebym zajęła się ich kampaniami lub poprowadziła firmy poprzez media społecznościowe, żeby takie wyniki osiągać mam bardzo dużo, ale ponieważ ze względów zdrowotnych pracuję troszkę mniej w ostatnim czasie postanowiłam przyjechać do Kalisza, więcej czasu spędzać w Kaliszu. W momencie kiedy pojawiła się propozycja, żeby wspierać Urząd Miasta właśnie w komunikowaniu prawdziwym ze społeczeństwem podjęłam się tego wyzwania - mówi Zielińska.

    Nie wiadomo kiedy zakończy się audyt Biura Komunikacji Miejskiej i co zmieni się w działalności tego wydziału.

    Niespełna rok temu miejską komunikację audytowała już firma Premium Consulting Mariusza Łodygi, która zaleciła m.in. zatrudnienie specjalisty od mediów spoełcznościowych. Taka osoba pracuje już w ratuszu od kilku tygodniu. 

     

    (mik)

    Komentarze

    Najczęściej odwiedzane

    The browser you use is not supported by this application, probably because it lacks some critical features.
    For a better experience, please consider using this application with a supported browser.