W RATUSZU. Szukamy efektów pracy nowej specjalistki od komunikacji
Audyt, szkolenia i poprawa komunikacji z mieszkańcami - po dwóch miesiącach pracy dla kaliskiego ratusza pytamy o efekty działań nowej specjalistki od promocji Katarzyny Zielińskiej.
Firma Katarzyny Zielińskiej "Opus Bonum" współpracuje z kaliskim ratuszem od 7 marca. Zgodnie z umową, jej głównym zadaniem miał być audyt Biura Komunikacji Społecznej i poprawa komunikacji z mieszkańcami.
Nowa specjalistka miała też przeprowadzić w biurze szkolenie dla pracowników z zakresu komunikacji. Chciała też zadbać o to, aby - jak sama powiedziała "media pisały prawdziwe informacje".
Za swoją pracę Zielińska otrzymała 7 tys. zł na rękę. Mimo to, po dwóch miesiącach trudno dostrzec pozytywne efekty jej działań. Nie poprawiła się komunikacja z mieszkańcami, a ratuszowe biuro komunikacji społecznej działa jak dotychczas.
Jak dotąd, nie poznaliśmy również wyników audytu przeprowadzonego przez Zielińską.
Jak nam powiedziała rzeczniczka ratusza Elżbieta Zmarzła, audyt został wykonany w terminie, ale jego wyniki na razie nię będą udostępnione. - Prezydent chciałby najpierw sam zapoznać się z raportem audytowym i przemyśleć dalsze działania. Po tym czasie w ciągu dwóch tygodni przekażemy wyniki audytu - tłumaczy Elżbieta Zmarzła.
Zapytaliśmy Elżbietę Zmarzłą, jakie konkretnie działania mające na celu poprawę komunikacji społecznej podjęła w ciągu dwóch ostatnich miesięcy firma Katarzyny Zielińskiej. Odpowiedzi nie otrzymaliśmy.
(nel)